Adres poradni ul. Kr. K. Wielkiego 110; 32-300 Olkusz Dni i godziny pracy przychodni     Poradnia czynna pn-pt | godz. 8:00 - 18:00

logo

Numer telefonu poradni+48 32 647 0105     Adres e-mail poradnirejestracja@eskulap-olkusz.pl

Ankieta

Przychodnia Eskulap pragnie zapewnić wysoki poziom  usług  medycznych  swoim Pacjentom.

Dla pacjentów, w rejestracji  Poradni, dostępne są ankiety w formie papierowej.

Dzięki Państwa ocenie oraz sugestiom będziemy mogli podnieść standard naszych usług.


Prosimy ocenić w skali od 1 (ocena najniższa) do 6 (ocena najwyższa) Pani/Pana stosunek na temat różnych aspektów działalności Przychodni Eskulap poprzez wybranie pola określającego ocenę. Zapewniamy, że ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą wykorzystywane wyłącznie do podniesienia standardu oferowanych Państwu usług. Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za odpowiedź na poniższe pytania.

 

Ankieta
1. Jak ocenia Pan/Pani telefoniczny poziom obsługi Rejestracji?
a) Możliwość połączenia telefonicznego z Przychodnia Eskulap - Poradnia POZ
1
2
3
4
5
6
b) Troska o pacjenta w trakcie rozmowy telefonicznej
1
2
3
4
5
6
c) Sprawność obsługi
1
2
3
4
5
6
d) Kompetentna informacja
1
2
3
4
5
6
e) Jakie są Pani/a oczekiwania?
2. Poziom obsługi pacjenta w Rejestracji Przychodni Przychodnia Eskulap - Poradnia POZ?
a) Czas oczekiwania do punktu rejestracyjnego
1
2
3
4
5
6
b) Troska o pacjenta
1
2
3
4
5
6
c) Sprawność obsługi rejestracyjnej
1
2
3
4
5
6
d) Kompetentna informacja
1
2
3
4
5
6
3. Czytelność oznaczeń w Przychodnia Eskulap - Poradnia POZ?
1
2
3
4
5
6
a) Proszę zaznaczyć rodzaj świadczenia
NFZ (bezpłatne)
Komercyjne (płatne)
4. Poziom lekarskiej opieki medycznej.
a) Czy został/a Pan/i zaproszony do gabinetu przez lekarza?
tak
nie
b) Troska o pacjenta
1
2
3
4
5
6
c) Czy konsultacja, badanie, zabieg odbył się o umówionej godzinie?
tak
nie
5. W trakcie konsultacji:
a) Angażowanie pacjenta do wzięcia udziału w dyskusji o swoim stanie zdrowia
1
2
3
4
5
6
b) Tłumaczenie celu badań i zalecanego leczenia
1
2
3
4
5
6
c) Wyjaśnienie obaw co do objawów choroby
1
2
3
4
5
6
d) Objaśnienie pacjentowi na co powinien być przygotowany w trakcie badań diagnostycznych, lub leczenia szpitalnego
1
2
3
4
5
6
e) Informowanie pacjenta o alternatywach i kosztach przy wyborze leczenia
1
2
3
4
5
6
f) Stosunek lekarza do pacjenta
1
2
3
4
5
6
g) Jakie są Pani/a oczekiwania?
6. Czy był Pan/Pani kierowany/a na badania diagnostyczne, lub pobyt szpitalny przez lekarza Przychodnia Eskulap - Poradnia POZ?
tak
nie
Jeżeli tak, to gdzie został Pan/i skierowany/a przez lekarza?
7. Poziom obsługi personelu pielęgniarskiego
a) Czas oczekiwania na zabieg, badanie przed gabinetem
1
2
3
4
5
6
b) Troska i życzliwość dla pacjenta
1
2
3
4
5
6
c) Pielęgniarka tłumaczy cel i przebieg badania, zabiegu pielęgniarskiego przed jego wykonaniem
1
2
3
4
5
6
d) Sprawność obsługi
1
2
3
4
5
6
e) Pielęgniarki dbają o zachowanie intymności pacjenta
1
2
3
4
5
6
f) Jakie są Pani/a oczekiwania?
8. Poziom obsługi techników RTG
a) Czas oczekiwania na badanie przed gabinetem
1
2
3
4
5
6
b) Troska i życzliwość dla pacjenta
1
2
3
4
5
6
c) Technik tłumaczy cel i przebieg badania, zabiegu przed jego wykonaniem
1
2
3
4
5
6
d) Sprawność obsługi
1
2
3
4
5
6
e) Dbają o zachowanie intymności pacjenta
1
2
3
4
5
6
f) Jakie są Pani/a oczekiwania?
9. Ocena Przychodni
a) Dogodność terminów wizyt
1
2
3
4
5
6
b) Czas oczekiwania na konsultacje przed gabinetem
1
2
3
4
5
6
c) Jakość usług
1
2
3
4
5
6
d) Zakres usług
1
2
3
4
5
6
e) Standard wyposażenia
1
2
3
4
5
6
10. Ogólne
a) Ogólna ocena Przychodni
1
2
3
4
5
6
b) Co jest dla Państwa najistotniejsze?
Dostępność wizyt
Jakość świadczonych usług medycznych
Komfort Przychodni
Stosunek do Pacjenta
c) Co spowodowało wybór naszej Przychodni?
Lokalizacja
Reklama
Rekomendacja rodziny, znajomych
Inne
d) Jaki nowy zakres usług powinna przygotować Przychodnia?
11. Co przede wszystkim spowodowało, że wybrał/a Pan/i naszą przychodnię?
12. Jaka, nowa oferta Przychodnia Eskulap - Poradnia POZ spowodował aby, że korzystałaby Pani/Pan częściej, lub tylko z usług Przychodnia Eskulap - Poradnia POZ?
13. Czy maja Państwo uwagi, a zabrakło ich ten temat pytania w kwestionariuszu?
14. Na zakończenie prosimy Panią/Pana o ogólną ocenę opieki w Przychodnia Eskulap - Poradnia POZ?
15. Prosimy również o uzupełnienie danych dotyczących informacji indywidualnych:
a) Płeć
b) Wiek
c) Wykształcenie
odśwież stronę Przepisz tekst z obrazka: *