Poradnia Eskulap
czynna
od poniedziałku do piątku
godz. 8:00 - 18:00
Poradnia Eskulap posiada Certyfikat Akredytacyjny z Ministerstwa Zdrowia potwierdzający spełnienie standardów akredytacyjnych dla POZ. Certyfikat nr 2018/P/14
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Przedstawiamy podstawowe informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych w związku ze świadczeniem na Państwa rzecz usług medycznych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. realizacji świadczeń zdrowotnych;
2. realizacji praw pacjenta;
3. kontaktu z pacjentem;
4. wystawienia faktur VAT;
5. rozliczenia z Narodowym Funduszem Zdrowia;
6. dla celów statystycznych;
7. wydawania zaświadczeń;
1. osobom upoważnionym przez spółkę;
2. innym współpracującym ze spółką placówkom medycznym;
3. dostawcom oprogramowania;
4. informatykowi;
5. PSSE;
6. podmiotom zewnętrznym współpracującym ze spółką w zakresie realizacji usług;
7. innym podmiotom jeżeli wynika to z obowiązujących przepisów prawa;
Profilowanie to dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
* * *
Zarząd Spółki „ESKULAP” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olkuszu informuje, iż w dniu 27.04.2018 w przychodni doszło do kradzieży, zaszyfrowanego i zabezpieczonego hasłem wymiennego dysku twardego, na którym zapisane były dane osobowe pacjentów Naszej placówki. W chwili obecnej trwają czynności wyjaśniające w sprawie prowadzone przez Komendę Miejską Policji w Olkuszu, która została niezwłocznie poinformowana przez Zarząd Spółki o incydencie, mogącym wpłynąć na bezpieczeństwo zgromadzonych danych osobowych.
Zarząd Spółki podjął działania mające na celu zminimalizowanie przypadków mogących nieść za sobą ryzyko utraty danych osobowych, a to poprzez wprowadzenie nowych zabezpieczeń w pomieszczeniach użytkowanych przez Spółkę, w szczególności poprzez wymianę zamków w drzwiach do gabinetów, ograniczenie ilości osób upoważnionych do wejścia do gabinetów, zainstalowanie monitoringu.